No, de ne csak úgy szokásosan, automatikusan, felületesen, legszükségesebbet….

Lehet már hallottad:

AHOGY LÉLEGZÜNK, ÚGY ÉLÜNK ÉS AHOGYAN ÉLÜNK, ÚGY LÉLEGZÜNK.

Figyelted már? Vedd észre magadon is!

Amikor feszültek vagyunk, gyorsul a légzésünk, de ha elkezdünk figyelni, hogy lassú, mély lélegzeteket vegyünk, akkor megnyugszunk.(Az emésztésben is szerepet játszik az, hogyan lélegzünk, a hosszú kilégzésnek például lúgosító hatása van.)

Milyen a tudatos légzés?

Amikor akaratlagosan megváltoztatjuk a légzésünket, arra odafigyelünk. Többféle légzésgyakorlat létezik, én egy olyat hoztam most Számotokra, melyet BÁRKI könnyedén, BÁRMIKOR elvégezhet. 10 perc. Nyugtat, relaxál. A mostani “HOME office-os” időkben ajánlom az esti pihenés előtt elvégezni, jobbat alszol majd éjjel!De természetesen nappal is elvégezheted, ha kell egy “kis áramszünet…”  

😉

Élesedett, működik a honlapom hírlevél küldő rendszere, aki feliratkozik rá itt a honlapon, automatikusan, 1 percen belül megkapja a Légzés Meditációt tartalmazó köszöntő levelem. (lehet a promóció/spam mappában landol!) 

A levelek hétfő reggelente érkeznek majd tőlem, szándékom velük: frekvenciaemelés-erősítés-harmonizálás minden hét elején

😊

Várlak szeretettel! 

😘

Nóri

Pin It on Pinterest